Internet 2008-11-18
1

Wideo online zagraża telewizji

Kolejne badanie pokazuje, że wideo online odbiera widzów tradycyjnej telewizji.

Z badania przeprowadzonego przez firmę IBM na grupie 2.800 osób z sześciu krajów wynika, że 76 procent respondentów ogląda wideo online, a 45 procent robi to regularnie - informuje serwis Mediaweek.

Spośród badanych oglądających wideo online, 15 procent stwierdziło, że w rezultacie ogląda "trochę mniej", a 36 procent "znacząco mniej" telewizji.

70 procent respondentów przyznało też, że woli oglądać w sieci darmowe treści wideo wspierane reklamami niż materiały bez reklam, ale za które musieliby płacić. Prawie 60 procent badanych jest także skłonnych przekazać reklamodawcom niektóre osobiste informacje na swój temat w zamian np. za dostęp do wysokiej jakości klipów muzycznych.

Autor: km - źródlo: Mediaweek

Więcej informacji: IBM, wideo online

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas