Internet 2007-08-22
0

Wideo online w USA

Liczba amerykańskich internautów oglądających wideo online wzrośnie ze 114 milionów w ubiegłym roku do 183 milionów w roku 2011 - prognozuje eMarketer.

Z danych eMarketera wynika, że w ubiegłym roku wideo online oglądało 62,8 procenta amerykańskich użytkowników Internetu. Do 2011 roku wskaźnik ten ma wzrosnąć do 86,6 procenta.

W 2006 roku internauci w USA najchętniej oglądali klipy wideo online zawierające newsy informujące o aktualnych wydarzeniach. Zdobyły one 13,7 procenta udziałów w rynku.

Za nimi znalazły się kolejno: zwiastuny filmowe i telewizyjne (12 procent), teledyski muzyczne (10,9 procenta), klipy tworzone przez innych użytkowników (9,4 procenta), skecze, żarty, pomyłki aktorów na planie filmowym (9,3 procenta), informacje pogodowe (8 procent), informacje rozrywkowe i recenzje filmowe (7,3 procenta), fragmenty lub programy telewizyjne w całości (6,5 procenta), informacje sportowe, skróty meczów (6,4 procenta), inne (5,1 procenta), filmy animowane (4,3 procenta), informacje biznesowe i finansowe (4 procent) oraz pełnometrażowe filmy (3,2 procenta).

eMarketer szacuje ponadto, że do 2011 roku 90 procent (165 milionów) amerykańskich internautów obejrzy internetową reklamę wideo, w porównaniu do 77 procent (88 milionów) w roku ubiegłym.

Autor:

Więcej informacji: USA, wideo online

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas