Internet 2008-04-10
0

Wideo online na małych ekranach

43 procent dorosłych Amerykanów pobiera cyfrowa media z internetu, w tym programy telewizyjne i filmy pełnometrażowe. Ponad połowa z nich ogląda tego typu treści na komputerowych monitorach.

Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Harris Interactive na zlecenie firmy Macrovision wynika, że nie ma wielkiego zapotrzebowania na oglądanie pobieranych treści na ekranach telewizorów.

Zaledwie 5 procent respondentów ściągających cyfrowe media z sieci ogląda je za pośrednictwem telewizora, odtwarzacza DVD lub DVR - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Z kolei chęć oglądania tego typu treści na większym ekranie wyraża tylko 10 procent badanych, wobec 90 procent, którym wystarcza i których zadowala oglądanie ich za pośrednictwem komputera.

O ile mogłoby się wydawać, że ekran telewizora jest najlepszym wyborem do oglądania pobieranych treści, to w praktyce sami ich dostawcy często to uniemożliwiają poprzez ograniczanie możliwości odbioru np. tylko do komputera bądź telewizora podłączonego do komputera, co dla wielu użytkowników jest niewygodne.

źródło: eMarketer

Autor: km

Więcej informacji: wideo online

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas