Reklama 2007-07-06
0

Wakacyjna kampania Cinema City

Dom mediowy PRO Media House zaplanował i zakupił ogólnopolską kampanię dla sieci kin Cinema City.

Wizerunkowo - sprzedażowa kampania promuje konkurs firmowany przez sieć Cinema City oraz operatora komórkowego Play.

Kompleksowa kampania, skierowana do osób w wieku 15-35 lat uwzględnia nośniki outdoorowe (tablice 5x2, Super 12, siatki wielkoformatowe), zróżnicowane formy reklamowe w Internecie - strony www oraz komunikatory, prasę (dzienniki ogólnopolskie), działania ambientowe w autobusach komunikacji miejskiej oraz kampanię w lokalnych stacjach radiowych.

sghhjyjyj

Działania reklamowe koncentrują się głównie w większych miastach, w których Cinema City posiada już 23 multiplexy.

Kampania potrwa do końca sierpnia 2007 roku.

Autor:

Więcej informacji: Cinema City

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas