Telewizja 2016-06-15
3

W UOKiK-u pierwsze skargi użytkowników Ipli na transmisje Euro 2016

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w poniedziałek i wtorek wpłynęło około dziesięciu skarg od użytkowników internetowej platformy Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu) na transmisje meczów Euro 2016.

- Skargi dotyczą tego, że sygnał się tnie, następuje buforowanie, konsumenci mają problemy z dodzwonieniem się na infolinię - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Agnieszka Majchrzak, główny specjalista w biurze prasowym UOKiK-u. W urzędzie po analizie skarg zostanie podjęta decyzja, czy podjąć w tej sprawie postępowanie wyjaśniające.

Do UOKiK-u nie wpłynęły dotychczas żadne skargi od klientów innych operatorów telewizyjnych dotyczące transmisji Euro 2016.

Na jakość tych transmisji, pokazywanych w odpłatnych kanałach Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD, użytkownicy Ipli zaczęli narzekać w sobotę. We wpisach na portalach społecznościowych informowali przede wszystkim o kłopotach z płynnością przekazu, zwłaszcza w wariancie najwyższej jakości obrazu.

Przedstawiciele Ipli w mediach społecznościowych zachęcali użytkowników, by przesyłali szczegółowe zgłoszenia o problemach technicznych. Rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu przekazała nam w poniedziałek, że firma nadal sprawdza, co mogło być źródłem tych kłopotów.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas