Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w poniedziałek i wtorek wpłynęło około dziesięciu skarg od użytkowników internetowej platformy Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu) na transmisje meczów Euro 2016.
- Skargi dotyczą tego, że sygnał się tnie, następuje buforowanie, konsumenci mają problemy z dodzwonieniem się na infolinię - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Agnieszka Majchrzak, główny specjalista w biurze prasowym UOKiK-u. W urzędzie po analizie skarg zostanie podjęta decyzja, czy podjąć w tej sprawie postępowanie wyjaśniające.
Do UOKiK-u nie wpłynęły dotychczas żadne skargi od klientów innych operatorów telewizyjnych dotyczące transmisji Euro 2016.
Na jakość tych transmisji, pokazywanych w odpłatnych kanałach Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD, użytkownicy Ipli zaczęli narzekać w sobotę. We wpisach na portalach społecznościowych informowali przede wszystkim o kłopotach z płynnością przekazu, zwłaszcza w wariancie najwyższej jakości obrazu.
Przedstawiciele Ipli w mediach społecznościowych zachęcali użytkowników, by przesyłali szczegółowe zgłoszenia o problemach technicznych. Rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu przekazała nam w poniedziałek, że firma nadal sprawdza, co mogło być źródłem tych kłopotów.
![]() |
Serwisy sportowe zyskują na Euro 2016: strony Polsatu i TVP z rekordowymi wzrostami, na czele Onet i WP.pl
|