Reklama 2018-04-16
1

VML Poland będzie promować IKEA Retail w internecie

Agencja VML Poland zajmie się planowaniem i realizacją projektów internetowych oraz kampanii regionalnych dla IKEA Retail w Polsce. Drugim kluczowym partnerem marki w obszarze komunikacji marketingowej pozostaje Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która odpowiada za komunikację ATL.

Nowy podział zadań będzie w pełni obowiązywał od sierpnia 2018 roku. Agencja VML Poland zyskała wysokie noty w zeszłorocznym przetargu obejmującym przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki.

Propozycja strategiczna VML Poland otrzymała jedną z najwyższych ocen i agencja zajęła wysokie, drugie miejsce. Wówczas IKEA wybrała do współpracy agencję Saatchi&Saatchi IS.

- Agencja VML Poland w postępowaniu przetargowym wykazała się zrozumieniem marki i strategicznym podejściem. Jestem przekonany, że wspólnie wypracujemy ciekawe propozycje i inspirujące działania komunikacyjne dla marki - komentuje Filip Fiedorow, dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce

Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która wdrożyła platformę kreatywną „Niech żyje dom”, pozostaje odpowiedzialna za produkcje ATL-owe oraz wsparcie strategiczne w realizowanych kampaniach.

Autor: bg

Więcej informacji: VML, IKEA

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas