Technologie 2024-03-28
0

Visa wprowadza rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji

Visa wzmacnia obszar usług dodanych o nowe produkty oparte na sztucznej inteligencji. Dodano m.in. rozwiązania wspierające zwalczanie oszustw oraz usługa natychmiastowego wykrywania nieprawidłowości w płatnościach. 

Visa wzbogaciła swoją ofertę o nowe rozwiązania w zakresie zarządzania ryzykiem i zapobiegania oszustwom oparte na sztucznej inteligencji. Produkty, będące częścią pakietu Visa Protect, zostały zaprojektowane w celu ograniczenia oszustw związanych z przelewami natychmiastowymi z konta na konto oraz płatnościami w internecie, a także transakcjami zarówno w obrębie sieci Visa, jak i poza nią.

Visa Protect to część szerokiego pakietu usług dodanych Visa, który liczy niemal 200 produktów w pięciu kategoriach cieszących się dużym zainteresowaniem. Są to: Akceptacja, Doradztwo, Wydawnictwo, Otwarta bankowość i Ochrona.

Tylko w ciągu ostatnich pięciu lat Visa wydała 10 miliardów dolarów na technologie pozwalające na zmniejszenie ich skali i zwiększenie bezpieczeństwa sieci.

– Płatności cyfrowe wykraczają daleko poza sfinalizowanie sprzedaży. Wchodzimy w erę nowoczesnego handlu, gdzie zwycięzcy działają szybko, sztuczna inteligencja to konieczność, doświadczenia konsumenckie są elastyczne, a bezpieczeństwo to podstawa – powiedział Antony Cahill, global head of Value-Added Services, Visa. – Firmy szukają partnerów, którzy pomogą im zrealizować ich ambicje, umożliwią rywalizowanie i odnoszenie sukcesów. Jesteśmy dumni, że możemy być zaufanym partnerem, który wspiera coraz większą liczbę klientów w osiągnięciu tego celu w dzisiejszym wysoce konkurencyjnym środowisku.

W zeszłym roku firma pomogła zablokować transakcje oszukańcze o wartości 40 miliardów dolarów – prawie dwukrotnie więcej niż w roku poprzednim. 

Rozwiązania zaczną być dostępne dla klientów od pierwszej połowy 2024 roku, natomiast daty ich wdrożeń będą zależeć od produktu i rynku.

– Płatności cyfrowe w czasie rzeczywistym są niemalże wszechobecne, co oznacza, że potrzebujemy rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa, które są przełomowe i dostosowane do stylu naszego życia– powiedział James Mirfin, SVP, global head of risk and identity solutions, Visa. – W miarę jak oszustwa cyfrowe rosną pod względem liczby i złożoności, w Visa trzymamy rękę na pulsie i wzmacniamy naszą gamę rozwiązań zwalczających tego typu nieprawidłowości. Wykorzystujemy innowacyjne technologie i wiedzę dotyczącą AI, by nasze usługi mogły działać nawet poza siecią Visa – dodał. 

Autor: bg

Więcej informacji: Visa, ochrona, oszustwa, sztuczna inteligencja

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas