Trwa kampania reklamowa nowej Lancii Ypsilon. Twarzą akcji jest Vincent Cassel.
Kampania podchodzi krytycznie do tradycyjnej koncepcji luksusu. Według Lancii nowoczesny luksus jest wolny od przesady oraz jest synonimem charakteru i oryginalności. Hasło reklamowe akcji brzmi: "masz prawo do luksusu".
Bohaterem kampanii wprowadzającej model Ypsilon na rynek jest Vincent Cassel. Aktor w spocie reklamowym wygłasza monolog przypominający sztukę teatralną. Film został nakręcony w Paryżu przez wytwórnię "The Family" we współpracy z firmą "Caviar" w reżyserii Romain Gavrasa i Kim Chapiron.
Zmieniając ton głosu i akcenty, Cassel zadaje sobie pytania: "Czym jest luksus? To imprezy, biżuteria, zbytkowne życie?". "Inny" Cassel rozumie natomiast, czym obecnie jest prawdziwy luksus: "To luksus wreszcie wolny od przesady, rezygnujący z tego, co niepotrzebne, ukryty w zwykłych rzeczach, które z tego właśnie powodu są tym cenniejsze". Stwierdzenia Cassela nakładają się na siebie raz w szybkim, raz w wolnym tempie, zgodnie z rytmem recytacji.
Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie, na nośnikach zewnętrznych, w radio i w internecie. Akcję zrealizowała agencja Armando Test.