Reklama 2019-05-17
0

„Velvet. Akcja!” w reklamie papieru toaletowego Velvet (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa papieru toaletowego Velvet (produkowanego przez Velvet Care) oparta na spocie nawiązującym do konwencji zwiastunów filmowych. Akcję przygotowały firmy marketingowe Communication Unlimited, Selfish 3 i Zenith.

- Komunikacja marki Velvet prowadzona jest w ramach platformy „Velvet. Akcja!”, która została opracowana przez Communication Unlimited półtora roku temu. W naszych działaniach platforma nawiązująca do świata filmu i kina sprawdza się bardzo dobrze, ponieważ dzięki niej w czytelny, ale jednocześnie dyskretny i lekki sposób możemy poruszać kwestie dotyczące higieny oraz mówić o całej gamie produktów marki Velvet - opisuje Monika Sypek, kierownik marketingu w Velvet Care.

Kampania ma zachęcać do korzystania jednocześnie z dwóch rodzajów papieru toaletowego: klasycznego i nawilżanego. Obecnie oferta nawilżanego papieru toaletowego Velvet składa się z 4 wariantów, w tym nowego - Intima.

 

Akcja obejmuje telewizję i internet (spot w wersji 30 i 15-sekundowej), potrwa do połowy czerwca.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Communication Unlimited, produkcją - dom produkcyjny Selfish 3, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Autor: tw

Więcej informacji: papier toaletowy, Velvet

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas