Reklama 2025-03-24
0

Vehis w gronie klientów Mido

Dom mediowy Mido, należący do Keino Grupy, wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla Vehis, platformy leasingowo-samochodowej. 

Mido zdobyło ten kontrakt dzięki połączeniu precyzyjnej strategii mediowej z taktycznym podejściem do zakupu mediów. 

Jak podkreśla Urszula Zdunek, dyrektorka zarządzająca Mido: – Niełatwym wyzwaniem w planowaniu kampanii dla Vehis było bardzo precyzyjne dotarcie za pomocą mediów masowych do wąskiego segmentu osób zainteresowanych obecnie lub w przyszłości leasingiem aut. Przeprowadziliśmy zaawansowaną analizę behawioralną zachowań grupy docelowej, czego wynikiem była kampania zaplanowana precyzyjnie w kluczowych komunikacyjnie porach dnia i regionach z jednoczesną optymalizacją kosztową i zasięgową mixu stacji radiowych.

Kampania rozpoczęła się od działań w radiu, obejmując zarówno stacje ogólnopolskie, jak i regionalne, co pozwala na maksymalne dopasowanie przekazu do kluczowych rynków. W zależności od dalszego przebiegu działań możliwe jest rozszerzenie kampanii o kolejne formaty. Przetarg obejmował pełną koncepcję kampanii 360. Kampania potrwa do 18 kwietnia.

Autor: Beata Goczał

Więcej informacji: Mido, Vehis, przetarg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter