Telewizja 2009-06-04
0

Vectra wychodzi naprzeciw abonentom, którzy stracili pracę

Od czerwca sieć kablowa Vectra zmieniła zasady sprzedaży dwóch swoich usług - dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej. Wprowadzone właśnie rozwiązania mają pomóc klientom, którzy z powodu kryzysu, znajdą się w trudnej sytuacji.

Skróceniu uległy dotychczasowe okresy zobowiązań, wynikające z korzystania z różnych promocji. Umowy zawierane dotychczas na 12 miesięcy, zachowują swoje postanowienia przez okres 9 miesięcy, zaś umowy 24-miesięczne skracane są na 18 miesięcy

Inną zasadniczą zmianą jest zniesienie ewentualnych konsekwencji finansowych, wynikających z rozwiązania umowy promocyjnej przez abonenta, który nie ze swojej winy stracił zatrudnienie.

Wprowadzona została też oferta "Happy Hours", dająca możliwość podpisania przez klienta umowy na specjalnych warunkach (z niższymi opłatami za usługi). Warunkiem skorzystania z niej jest przyjście do Salonu Firmowego lub Biura Obsługi Klienta Vectry w określonych godzinach. Są one ustalane indywidualnie w poszczególnych miejscowościach, gdzie dociera operator.

Vectra ma obecnie 740 tys. abonentów, z czego 218 tys. korzysta z usługi internetowej sieci, a 50 tys. z jej telefonu.

Autor: pp

Więcej informacji: Vectra

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas