Telewizja 2008-08-19
0

UPC Polska ma 11,3 tys. abonentów telewizji cyfrowej

Na koniec II kwartału br., po niespełna dwóch miesiącach od rozpoczęcia sprzedaży telewizji cyfrowej przez UPC Polska, liczba abonentów tej usługi wyniosła 11,3 tys. osób - wynika z danych opublikowanych przez operatora.

Oznacza to, że pod koniec czerwca z telewizji cyfrowej korzystało ok. 1,1 proc. z ponad miliona klientów telewizji analogowej UPC Polska. Usługa cyfrowa pojawiła się w sieci jednak dopiero w maju br., a do końca II kwartału udostępniona została jeszcze w aglomeracji katowickiej, Opolu i Wrocławiu. Obecnie korzystać mogą z niej także mieszkańcy Krakowa i Gdańska, a jej jesienna sprzedaż wsparta będzie kolejną kampanią (więcej na ten temat)

UPC Polska poinformowała także, iż na koniec II kwartału br. miała 343 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu i 135,5 tys. abonentów usługi telefonicznej. Oznacza to wzrost liczby klientów w porównaniu do analogicznego okresu 2007 roku o 38,6 proc. (w przypadku internetu) i 51,7 proc. (w przypadku telefonii).

Autor: pp

Więcej informacji: UPC Polska, telewizja cyfrowa

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas