Na koniec II kwartału br., po niespełna dwóch miesiącach od rozpoczęcia sprzedaży telewizji cyfrowej przez UPC Polska, liczba abonentów tej usługi wyniosła 11,3 tys. osób - wynika z danych opublikowanych przez operatora.
Oznacza to, że pod koniec czerwca z telewizji cyfrowej korzystało ok. 1,1 proc. z ponad miliona klientów telewizji analogowej UPC Polska. Usługa cyfrowa pojawiła się w sieci jednak dopiero w maju br., a do końca II kwartału udostępniona została jeszcze w aglomeracji katowickiej, Opolu i Wrocławiu. Obecnie korzystać mogą z niej także mieszkańcy Krakowa i Gdańska, a jej jesienna sprzedaż wsparta będzie kolejną kampanią (więcej na ten temat)
UPC Polska poinformowała także, iż na koniec II kwartału br. miała 343 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu i 135,5 tys. abonentów usługi telefonicznej. Oznacza to wzrost liczby klientów w porównaniu do analogicznego okresu 2007 roku o 38,6 proc. (w przypadku internetu) i 51,7 proc. (w przypadku telefonii).