Telewizja 2017-08-31
16

UPC wprowadza nowe logo i ofertę Happy Home. Pakiety od 49 zł miesięcznie

UPC Polska wprowadza do oferty nowe pakiety telewizji i internetu Happy Home. Ceny rozpoczynają się od 49 zł miesięcznie. Firma zmienia też logo i startują z nową kampanią reklamową.

Oferta Happy Home dostępna jest dla klientów UPC Polska od 28 sierpnia. Zawiera trzy rodzaje pakietów: z internetem o szybkości do 120 Mb/s, do 250 Mb/s i do 500 Mb/s, a ponadto kanałami telewizyjnymi, telewizją mobilną Horizon Go i innymi funkcjami.

Cena pakietu z internetem 250 Mb/s i 106 kanałami telewizyjnymi zaczyna się od 49 zł miesięcznie w trzymiesięcznej promocji, po upływie tego czasu klienci zapłacą za ten wariant 109 zł/miesiąc. Superpakiet z internetem do 120 Mb/s i 106 kanałami TV kosztuje 89 zł/miesiąc, a z internetem do 500 Mb/s i 151 kanałami TV oraz nagrywarką kosztuje teraz 139 zł miesięcznie.

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy zmiana logo UPC Polska. Kwitnący kwiat w logotypie firmy nie jest już niebieski, ale biały i umieszczono go na zielonym tle. Operator rozpoczął już także zmianę wystroju punktów sprzedaży.

- Po ponad 20 latach działania w Polsce uznaliśmy, że musimy odświeżyć markę - mówi Anna Putts, head of marketing communication UPC w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma w nowej komunikacji chce teraz podkreślać, że nie jest tylko siecią kablową, ale zaspokaja także potrzeby rozrywki i komunikacji u wszystkich domowników.

Nowej ofercie Happy Home towarzyszy kampania reklamowa, która realizowana będzie we wrześniu i październiku br. pod hasłem "Radość z każdej chwili".

UPC na koniec czerwca br. obsługiwało 1 429 200 klientów, o 5 tys. mniej niż rok wcześniej.

Autor: jd

Więcej informacji: Happy Home, UPC, UPC Polska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (16) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas