Telewizja 2016-06-13
0

UPC Biznes wprowadza Wirtualną Centralę do oferty dla SoHo i SME

UPC Biznes uruchomił nową usługę telefoniczne Wirtualna Centrala, która kierowana jest do firm z sektora small office i home office oraz small and medium-sized enterprises.

Z usługi skorzystać mogą teraz wszystkie firmy, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności. Dotychczas usługę proponowano jedynie dużym firmom.

Wśród funkcji Wirtualnej Centrali są: powitanie osoby dzwoniącej, odebranie każdego telefonu i skierowanie połączenia do właściwej osoby w firmie.

Biznes Wirtualna Centrala nie wymaga instalacji tradycyjnego łącza telefonicznego, dodatkowej infrastruktury czy zakupu urządzeń. Zapewnia stałą kontrolę wydatków, a co za tym następuje - przekłada się na natychmiastową oszczędność kosztów.

Na koniec pierwszego kwartału br. sieć UPC miała 1,44 mln klientów, o 12 tys. więcej niż rok wcześniej.

Autor: lb

Więcej informacji: UPC Biznes, Wirtualna Centrala, SoFo, SME

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas