Reklama 2011-09-19
0

UOKiK: bez kary za mylące ulotki Vision Express

Prezes UOKiK-u oceniła, że ulotki w salonach optycznych Vision Express wprowadzały konsumentów w błąd. Nie nałożyła jednak kary na firmę, bo ta zobowiązała się odpowiednio zmienić te materiały.

Zastrzeżenia prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wzbudziło to, że zgodnie z informacjami na ulotkach Vision Express osoba, która kupi wadliwe okulary, nie może złożyć reklamacji dotyczącej określonych usterek, m.in. przebarwień szkieł. Prezes uznała, że firma w ten sposób wprowadziła konsumentów w błąd, niezgodnie z prawem ograniczając możliwość zgłaszania reklamacji.

Vision Express zobowiązał się usunąć zakwestionowane zapisy z ulotek. Dzięki temu UOKiK nie nałożył na firmę kary finansowej.

Autor: tw

Więcej informacji: Vision Express

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas