Agencja Unicorn Media nawiązała współpracę z salonem Perła Day SPA z Krakowa.
Przedmiotem umowy jest trzymiesięczna akcja promująca z wykorzystaniem narzędzi social media wspartych działaniami z zakresu media relations.
Agencja Unicorn Media nawiązała współpracę z salonem Perła Day SPA z Krakowa.
Przedmiotem umowy jest trzymiesięczna akcja promująca z wykorzystaniem narzędzi social media wspartych działaniami z zakresu media relations.
Ilu widzów miała debata „Super Expressu”? Mamy dane z telewizji i internetu
Stanowski ujawnił awanturę o debatę w TVP. Poszło o prowadzącą
Była szefowa Kino Świat w zarządzie ATM Grupy
Program Macieja Orłosia nie znika z TVP. Nowe odcinki jesienią
Wydawca „Do Rzeczy” i „Wprost” z 8 mln zł straty. Ubyło prawie 30 proc. przychodów
Szef BNP Paribas Polska tłumaczył, dlaczego Polacy nie lubią banków. Teraz przeprasza