Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, pozostałe największe stacje radiowe nie poprawiły wyniku. Słuchaczy zyskują natomiast Radio Maryja, Radiostacja, Tok FM i Radio Wawa.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (sierpień - październik 2007) pokazuje, liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 0,5 punktu proc. - do poziomu 22,3 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, które straciło 0,5 punktu procentowego (18,7 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 13,9 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,8 proc..
Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to najwięcej
zyskało radio RMF FM - na przeciwnym biegunie "Jedynka".
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,
próba: 22959.