Prasa 2014-06-03
0

Tylko „Przyjaciółka” zyskała wśród dwutygodników poradnikowych

Shutterstock.com Shutterstock.com

W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”, która zanotowała jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 394 764 egz. i w porównaniu do lutego 2013 roku wzrosła o 1,52 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 8,25 proc. do 323 931 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 237 400 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 22,61 proc.

Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 178 143 egz., po spadku w skali roku o 22,29 proc.

Zobacz tabelę


W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 18,28 proc.) pochwalić się mogła „Pani Domu”. Z kolei najwięcej stracił w tym ujęciu „Naj” - było to 31,23 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: Michał Kurdupski

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas