Prasa 2008-10-21
0

Tygodniki poradnikowe - "naj" i "Tina" idą łeb w łeb

Sierpień 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Tylko "naj"i "Tina - jako jedyne w segmencie - odnotował wzrost sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "naj" (G+J Polska) osiągnął w sierpniu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 388 948 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 73 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r. Wzrost sprzedażowy jest efektem relaunchu, który rozpoczął się 30 czerwca. Zmiany dotyczyły warstwy wizualnej i  merytorycznej oraz nowej, niższej ceny. W kampanii promującej "naj" wykorzystano wizerunek aktorki Joanny Kurowskiej.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) - 385 262 egz. a na trzecim "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) - 335 631 egz.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas