Sierpień 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Tylko "naj"i "Tina - jako jedyne w segmencie - odnotował wzrost sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej?
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "naj" (G+J Polska) osiągnął w sierpniu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 388 948 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 73 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r. Wzrost sprzedażowy jest efektem relaunchu, który rozpoczął się 30 czerwca. Zmiany dotyczyły warstwy wizualnej i merytorycznej oraz nowej, niższej ceny. W kampanii promującej "naj" wykorzystano wizerunek aktorki Joanny Kurowskiej.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Wydawnictwo
Bauer) - 385 262 egz. a na trzecim "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo
Bauer) - 335 631 egz.
Zobacz tabelę