Reklama 2012-02-16
0

Tydzień w reklamie tv: dużo więcej na leki, Polsat i TVN najbardziej w górę

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 254 mln zł. Dużo więcej niż tydzień wcześniej przeznaczono na reklamy leków.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w zeszłym tygodniu cennikowo przeznaczono na reklamy w telewizji o 12,2 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). To kolejny tydzień z rzędu, w którym wydatki na reklamę telewizyjną wyraźnie się zwiększyły.

Prawie cały ten wzrost przypadł na reklamy produktów zdrowotnych i leków, których wartość zwiększyła się w skali tygodnia o 11,3 mln zł. 6 mln zł więcej wydano na promocję w telewizji usług telekomunikacyjnych, za to o 3 mln zł mniej - na reklamy firm z branży finansowej.

Zobacz tabelę


Polsat cennikowo zarobił z reklam 2,7 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a TVN - 2 mln zł więcej. Wzrosty wpływów reklamowych, tyle że mniejsze, zanotowały też TVP 1 i TVP 2. 

Zobacz tabelę


 

Autor: tw

Więcej informacji: reklama telewizyjna

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas