Szóstą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda 2,16 mln widzów. Program daje Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym.
Polsat szósty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazuje w soboty po godz. 22.00, począwszy od 3 września 2016 roku. Do 22 października br. średnia oglądalność programu wyniosła 2,16 mln widzów, co przełożyło się na 20,82 proc. udziału w grupie 4+ i 19,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję Polsat.
Najchętniej oglądany odcinek produkcji w analizowanym okresie wyemitowano 24 września br. Przed telewizorami zgromadził on 2,60 mln oglądających, a jego udział w 4+ wyniósł 24,81 proc.
Oglądalność „Twoja twarz brzmi znajomo” odcinek po odcinku
Zobacz tabelęDla porównania, czwarta edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. (w okresie od 5 września do 7 listopada ub.r.) przyciągała przed telewizory o 90 tys. widzów więcej. Oglądało ją średnio 2,25 mln osób, co przekładało się na 21,30 proc. udziału w grupie 4+ i 18,13 w 16-49.
Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego (dane dla trzech pierwszych odcinków z 3, 10 i 17 września br., które gromadziły średnio 2 mln widzów, co przełożyło się na 19,95 proc. udziału w 4+, 18,41 proc. w 16-49 i 19,08 proc. w 16-59).
Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVN, emitującego w tym czasie filmy fabularne, co daje mu 9,21 proc. udziału. Na podium plasuje się jeszcze TVP1 (także filmy; 6,64 proc.), a poza nią znajduje się TVP2 („Zabójcze umysły” i kabarety; 6,63 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat liderem też jest Polsat, drugie miejsce zajmuje TVN, a podium uzupełnia tutaj Dwójka, która ma minimalnie lepsze wyniki od Jedynki.
Widownia programu na tle konkurencji
Zobacz tabelęUdział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 12,10 proc.