W sierpniu 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", ale największy wzrost sprzedaży odnotowało "Glamour" (22 proc.) - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. wyniosła 260 335 egz. i była wyższa o 10 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 202 900 egz. - uplasował się "Joy" (Marquard Media Polska), który miał sprzedaż mniejszą o 9 proc.
Trzecią lokatę zajął "Cosmopolitan" (spadek o 7 proc.) a czwarte miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w ilości 141 833 egz. (154 880 w 2008 r.).
Zobacz tabelęPorównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że najbardziej wzrosła sprzedaż "Cosmopolitan" (o 19 proc.).
Zobacz tabelę