Prasa 2009-11-09
0

'Twój Styl' w górę o 10 proc. - zyskuje także 'Glamour', 'Pani' i 'Zwierciadło'

W sierpniu 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", ale największy wzrost sprzedaży odnotowało "Glamour" (22 proc.) - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. wyniosła 260 335 egz. i była wyższa o 10 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 202 900 egz. - uplasował się "Joy" (Marquard Media Polska), który miał sprzedaż mniejszą o 9 proc.

Trzecią lokatę zajął "Cosmopolitan" (spadek o 7 proc.) a czwarte miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w ilości 141 833 egz. (154 880 w 2008 r.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że najbardziej wzrosła sprzedaż "Cosmopolitan" (o 19 proc.).

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas