W lipcu 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", ale największy wzrost sprzedaży odnotowało "Zwierciadło" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. wyniosła 250 949 egz. i była niższa o 23 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 212 332 egz. - uplasował się "Joy" (Marquard Media Polska), który miał sprzedaż mniejszą o 6 proc.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy
"Avanti" (Agora), który rozszedł się w ilości 158
799 egz. (171 878 w 2008 r.).
Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że najbardziej wzrosła sprzedaż "Hot & Moda Shopping" (o 28 proc.).
Zobacz tabelę