Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w styczniu 2009 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "Twista" w styczniu 2009 r. wyniosła 162 452 egz. i była o 3 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo
Bauer), który w styczniu b.r. sprzedał się w ilości 122 428 egz.
(spadek o 1,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn"
(Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 111 143 egz.
(spadek o 18 proc.).
Porównując dane ze stycznia b.r. do danych z poprzedniego
miesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży wszystkich
miesięczników.