Prasa 2009-04-15
0

'Twist' liderem, duży spadek sprzedaży miesięcznika 'Dziewczyna'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w styczniu 2009 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "Twista" w styczniu 2009 r. wyniosła 162 452 egz. i była o 3 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer), który w styczniu b.r. sprzedał się w  ilości 122 428 egz. (spadek o 1,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 111 143 egz. (spadek o 18 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane ze stycznia b.r. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży wszystkich miesięczników.

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter