Nowy serial TVN 'Twarzą w twarz' notuje bardzo podobne wyniki jak emitowana rok wcześniej w tym samym paśmie 'Magda M.'. We wtorkowe wieczory produkcja stacji Waltera przegrywa jedynie z filmami pokazywanymi w Polsacie.
Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, iż średnia oglądalność trzech do tej pory nadanych odcinków serialu 'Twarzą w twarz' wyniosła 2,89 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 22,49 proc.
Rok temu TVN w tym samym paśmie (emitowano wtedy "Magdę M.") oglądało nieco więcej widzów - 2,98 mln, ale udziały stacji były prawie identyczne jak przy "Twarzą w twarz" i wynosiły 22,59 proc.
Spadek nastąpił natomiast w komercyjnej grupie docelowej, gdzie udziały TVN w czasie emisji nowego serialu ukształtowały się na poziomie 23,75 proc., a rok wcześniej było to 25,82 proc.
Zobacz tabelę
Podczas nadawania trzech pierwszych odcinków "Twarzą w twarz" jedynie Polsat miał więcej widzów niż TVN. Słoneczna stacja emitowała wtedy filmy fabularne, co dało jej udziały wynoszące 26,58 proc. Za TVN znalazły się natomiast oba główne kanały TVP: Jedynka (16,61 proc.; filmy i "Misja specjalna") oraz Dwójka (12,30 proc.; "Panorama", i filmy).
Zobacz tabelę
Nowy serial z Pawłem Małaszyńskim w roli głównie oglądają głównie kobiety, które stanowią dwie trzecie widzów. Poza tym produkcja przyciąga przed ekrany przede wszystkim osoby w wieku od 30 do 39 lat i powyżej 45. roku życia, mieszkańców średnich i dużych miast, z wykształceniem średnim i wyższym.
Zobacz tabelę
Serial sensacyjny "Twarzą w twarz" emitowany jest w TVN w każdy wtorek o 21.30. W rolach głównych występują Paweł Małaszyński i Magdalena Walach, a reżyseruje Patryk Vega. Produkcja liczy 12 odcinków.