W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 5 do 11 maja 2014 roku zwiększył się o 1,57 pkt. proc. do 12,43 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,30 pkt. proc. i wyniósł 12,35 proc. Z kolei z miejsca pierwszego na ostatnią pozycję podium spadł TVN. Jego wynik wyniósł 12,23 proc., po jednak wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,20 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,99 proc.; do góry o 0,13 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: Polsat 2 (1,73 proc.; + 0,30 pkt. proc.), Discovery Channel (0,82 proc.; + 0,05 pkt. proc.) i TVP Polonia (0,73 proc.; + 0,10 pkt. proc.).
Zobacz tabelę
- 1
- 2