W minionym tygodniu liderem oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów była TVP1. Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 pierwszy był już jednak Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w okresie od 16 do 21 sierpnia 2016 roku zwiększył się o 0,76 pkt. proc. do 12,12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,74 pkt. proc. do 9,87 proc.
Podium uzupełnia TVP2. Udział tej stacji wyniósł 9,83 proc., po spadku o 0,23 pkt. proc.
Oczko niżej znalazł się TVN, którego tygodniowy wynik wyniósł 8,71 proc. (w dół o 0,70 proc.).
Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24 (3,32 proc.; w dół o 0,30 pkt. proc.).
Warto również dodać, że na wysokim 15. miejscu znalazł się TVP Sport (1,38 proc.; spadek o 0,28 pkt. proc.). Stacja ta (podobnie z resztą, jak TVP1 i TVP2) obszernie relacjonowała Igrzyska Olimpijskie.
Zobacz tabelęWśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zmniejszyła udział o 0,55 pkt. proc. do 11,56 proc. Drugą lokatę zajął TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 10,03 proc., po spadku o 0,76 pkt. proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 9,40 proc. (do góry o 0,55 pkt. proc.) Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Dwójka, która spadła z trzeciej lokaty (w dół o 0,85 pkt. proc. do 8,42 proc.).
Zobacz tabelęW grupie wiekowej 16-59 pierwszy również był Polsat (w dół o 0,78 pkt. proc. do 10,88 proc.).
Zobacz tabelę- 1
- 2