W lutym 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, zaś wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w lutym 2015 roku należało do TVP Info, którego udział wyniósł 3,20 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 11,89 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
Drugą lokatę zajął TVN24. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 2,82 proc., po wzroście o 2,55 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się stacja TVP Seriale. Jej udział zwiększył się o 1,48 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,37 proc.
Czwarte miejsce przypadło nadającej w naziemnej telewizji cyfrowej stacji TTV z wynikiem w lutym br. na poziomie 1,36 proc., po wzroście o 1,49 proc. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka, która rok wcześniej była siódma (1,10 proc.; wzrost o 35,80 proc.).
W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: TVP Regionalna (0,98 proc.; w dół o 11,87 proc.), Polsat News (również 0,98 proc.; - 8,41 proc.), Stopklatka TV (0,90 proc., kanał nadaje od marca ub.r.), Nickelodeon (0,83 proc.; + 23,88 proc.) i Polo TV (0,81 proc.; + 3,85 proc.).
Zobacz tabelęW grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w lutym 2015 roku na pierwszym miejscu znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do lutego 2014 roku zmniejszył się o 4,31 proc. i wyniósł 2,22 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował kanał TTV (1,63 proc.; wzrost o 13,99 proc.). Natomiast na trzecia pozycję spadły TVP Seriale (1,45 proc.; w dół o 8,23 proc.).
TVP Info w tej grupie znalazło się na czwartym miejscu z wynikiem na poziomie 1,31 proc. (wzrost o 5,65 proc.).
Zobacz tabelę