Liderem wpływów reklamowych w I kwartale b.r. była telewizja TVN. Stacja zarobiła cennikowo 534,6 mln złotych, drugie miejsce z 471,8 mln złotych przypadło Polsatowi. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazła się VIVA Polska - wzrost o 185 proc.
TVN, w porównaniu do I kw. 2008, zarobiła więcej o 6,8 proc. Polsat stracił 16,3 proc - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Więcej niż przed rokiem zarobiły stacje TVP1 (382,3 mln, wzrost o 21,4 proc.) i TVP2 (264,5 mln, wzrost o 26,4 proc.).
Liderami wzrostu w lutym były stacje tematyczne Viva Polska (185
proc.) oraz TVN Style (58 proc.). Duży spadek zanotowały 4funTV (33
proc.) oraz TVN24 (12 proc.).
Zobacz tabelę
Najwięcej na reklamę wydały Unilever Polska, Nestle Polska oraz
PTK Centertel.
Zobacz tabelę
- wszystkie dane mają charakter cennikowy. Nie uwzględniają
udzielanych rabatów.
- w 2009 roku stacja "Polsat Cafe" nie jest już monitorowana