Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem była tymczasem Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 20 lutego do 26 lutego br. była TVP1. Jej udział wzrósł z 16,37 proc. do 16,83 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce awansowała telewizja TVN, której udział utrzymał się poziomie 14,05 proc. Na trzeciej pozycji znalazła się Telewizja Polsat (14,03 proc., spadek o 0,55 pkt. proc.).
Zobacz tabelę
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera obroniła Telewizja Polsat, która straciła jednak 0,63 pkt. proc. do 15,87 proc. udziału. Za Polsatem znalazła się TVN z wynikiem na poziomie 14,73 proc. po wzroście o 0,01 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (13,18 proc., wzrost o 0,01 pkt. proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 20.02-26.02.2012 - grupa 16-49