W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował kanał TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 10 do 16 marca 2014 roku zmniejszył się o 0,72 pkt. proc. do 13,05 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła stacja TVN, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,57 pkt. proc. i wyniósł 13 proc. Ostatnie miejsce podium należało do Polsatu. Jego wynik wyniósł 12,46 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,20 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,12 proc.; do góry o 0,20 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,04 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TV4 (2,70 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TVP Seriale (1,41 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP ABC (0,84 proc.; bez zmian) i Nickelodeon (0,69 proc.; + 0,15 pkt. proc.).
Zobacz tabelę- 1
- 2