W sierpniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał E! Entertainment.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w sierpniu br. wyniósł 0,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do sierpnia 2015 roku wynik ten się nie zmienił.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 3,64 proc. i wyniósł 0,57 proc.
Oczko niżej (po awansie z piątej lokaty), z udziałem wynoszącym 0,48 proc., znalazł się kanał Polsat Cafe. Jego wynik poszedł do góry o 6,67 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 300 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w sierpniu br. wyniósł 0,08 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał E! Entertainment, który spadł z pozycji 10. na 12. Jego wynik zmalał o 33,33 proc. do 0,04 proc.
Zobacz tabelę
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w sierpniu br. wyniósł 1 proc., po wzroście o 3,09 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,81 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 6,58 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,69 proc. (bez zmian).
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 350 proc. do 0,09 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się stacja E! Entertainment (było to 33,33 proc. do 0,08 proc.).
Zobacz tabelę4