Telewizja TVN utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 najlepsza była również TVN przed Telewizją Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 19 marca do 25 marca br. została TVN mimo tego, że jej udział spadł minimalnie z 15,76 proc. do 15,74 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce awansowała TVP1, której udział w rynku wzrósł o 0,69 pkt. proc. do 15,63 proc. Na trzeciej pozycji znalazła się Telewizja Polsat (14,66 proc., spadek o 1,11 pkt. proc.) a na czwartej TVP2 (12,14 proc., spadek o 0,55 pkt. proc.)
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansowała TVN, która zyskała 0,47 pkt. proc. do 17,29 proc. udziału. Za TVN znalazła się Telewizja Polsat z wynikiem na poziomie 16,53 proc. po spadku o 1,08 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (12,20 proc., wzrost o 0,82 pkt. proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się serial "M jak miłość".
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 26.03-01.04.2012 - grupa 16-49