W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej stacji TVN w okresie od 11 do 17 listopada 2013 roku spadł o 0,80 pkt. proc. do 12,60 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,07 proc. i wyniósł 12,57 proc. Natomiast ostatnie miejsce podium należało do Polsatu, którego wynik wyniósł 11,99 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,22 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,37 proc.; w dół o 0,47 pkt. proc.).
Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował wzrost udziału o 0,72 pkt. proc. do 1,97 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,11 pkt. proc. do 1,12 proc.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasowała się telewizja TVN, która straciła tutaj 1,13 pkt. proc. do 14,42 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zwiększył się o 0,90 pkt. proc. do 12,98 proc. Natomiast ostatnia lokata podium należała do TVP2 (spadek udziału o 0,33 pkt. proc. do poziomu 9,08 proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,94 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.
Wysoką widownię zgromadziły również pozostałe sztandarowe seriale TVP2: „Na dobre i na złe” (5,67 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,41 mln).
Wśród hitów ratingowych tygodnia znalazł się także towarzyski mecz piłki nożnej, w którym Polska zmierzyła się ze Słowacją (4,50 mln widzów).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 11.11.2013 - 17.11.2013 - grupa 4+
Zobacz tabelę
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 11.11.2013 - 17.11.2013 - grupa 16-49