TVP1 w zeszłym tygodniu umocniła się na pozycji lidera oglądalności w grupie wszystkich widzów. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 27 sierpnia do 2 września br. była TVP1. Jej udział wzrósł o 0,69 pkt. proc. do 14,20 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w rynku spadł o 0,31 pkt. proc. do 12,83 proc. Ostatnie miejsce podium zajęła TVN z wynikiem na poziomie 12,69 proc. po spadku o 0,79 pkt. proc. Z kolei na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (10,89 proc., + 0,09 pkt. proc.).
Zobacz tabelę
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się Polsat, który zyskał 0,68 pkt. proc. do 14,70 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVN (13,74 proc., po wzroście o 1,12 pkt. proc.), a trzecie - TVP1 (10,98 proc., wzrost o 0,05 pkt. proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu (4,21 mln widzów) cieszył się serwis sportowy TVP1 wyemitowany po głównym wydaniu „Wiadomości”. Wysokim wynikiem pochwalić się może nowy serial TVP1 „Siła wyższa”, który w rankingu zajął drugie miejsce. Jego pierwszy odcinek zainteresował 4,05 mln widzów.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 27.08-02.09.2012 - grupa 4+
Zobacz tabelę
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 27.08-02.09.2012 - grupa 16-49 (tabela)