Najpopularniejszym kanałem tematycznym w I półroczu br. był kanał informacyjny TVN 24, którego udział poszedł jeszcze do góry. W czołówce zestawienia stacji tematycznych dominują stacje dziecięce.
Udział stacji TVN 24 w grupie 4+ w I półroczu br. wyniósł 3,90 proc., czyli o 30 proc. więcej nić rok wcześniej – wynika z danych TNS OBOP dla Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce w rankingu utrzymał Disney Channel, którego udział wzrósł o 4 proc. do 0,99 proc.
Na trzecią pozycję z ósmej awansował Cartoon Network. Jego udział poszedł do góry aż o 51 proc. do 0,86 proc. Ex aequo na tym samym miejscu znalazł się też kanał Mini Mini, którego wynik się nie zmienił.
W pierwszej dziesiątce znalazł się też jeszcze jeden kanał dziecięcy (Disney XD). Poza tym w top 10 są dwa kanały filmowe (AXN i Kino Polska), jeden sportowy (Eurosport), jeden dokumentalny (Discovery) oraz jeden muzyczny (Viva Polska) – spośród nich wzrosty zanotowały tylko Kino Polska i Eurosport, udziały reszty stacji spadły.
Zobacz tabelę
W grupie 16-49 pozycję lidera umocniła stacja TVN 24, którego udział poszedł do góry aż o 77 proc. do 2,62 proc. Drugą lokatę zajął kanał Viva Polska, której udział nie zmienił się i wyniósł 1,01 proc. Na trzecie miejsce awansowała stacja Mini Mini (wzrost o 23 proc. do 1 proc.).
Wśród widzów w wieku 16-49 zamieszkałych w miastach liderem także była TVN 24 przed Mini Mini i AXN. Kanały TVN 24 i Mini Mini zanotowały wzrosty, a AXN stracił.