Reklama 2008-08-31
0

Trzy agencje walczą o budżet Stella Artois

Firma piwowarska InBev wyselekcjonowała londyńskie biura agencji Euro RSCG, Mother oraz Publicis do rywalizacji o globalny budżet reklamowy marki Stella Artois.

Przez ostatnie 26 lat budżet ten obsługiwała wchodząca w skład Interpublic Group agencja Lowe, która teraz odmówiła wzięcia udziału w przetargu - informuje serwis Adweek. W ubiegłym roku globalne wydatki marki piwa na promocję w najważniejszych mediach przekroczyły poziom 40 milionów dolarów.

Pozostająca w konkursie agencja Mother ostatnio przejęła kreatywne obowiązki dla lżejszej wersji piwa Stella Artois z 4-procentową zawartością alkoholu.

Obecnie InBev jest w trakcie przejmowania za 52 miliardy dolarów amerykańskich browarów Anheuser-Busch. Transakcja ma zostać sfinalizowana do końca bieżącego roku, a nowa firma będzie nosić nazwę Anheuser-Busch InBev.

źródło: Adweek

Autor: km

Więcej informacji: Stella Artois

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas