Alibaba.com wybrał agencję Truly London do przygotowania dużej kampanii reklamowej, mającej na celu wypromowanie największego chińskiego serwisu e-commerce w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
W przetargu na budżet kampanii, będącej częścią wartej 30 milionów dolarów strategii mającej zwiększyć międzynarodową świadomość na temat serwisu, Truly London pokonała trzy inne, nie wymienione z nazwy agencje.
Europejska część kampanii ma obejmować prasę, telewizję, internet, PR, pokazy handlowe, szkolenia i marketing wirusowy.
Jeszcze w październiku ubiegłego roku firma Alibaba Group (właściciel Alibaba.com) zapowiedziała, że uruchomi zintegrowaną kampanię (obejmującą internet, telewizję, prasę, radio, elementy outdoor i wydarzenia na żywo) promującą jej serwis w 20 krajach całego świata, w tym w Australii, Europie, Hong Kongu, Wielkiej Brytanii i USA.
Według danych serwisu, w regionie EMEA korzysta z niego obecnie około 2,5 miliona użytkowników, a ich liczba zwiększa się rocznie średnio o 66 procent.
źródło: Marketing Week