Reklama 2011-12-08
0

Triada i Sky Club reklamują letnie katalogi

Trwa outdoorowa kampania reklamująca katalogi Triady i Sky Clubu na przyszłoroczne lato. Akcję wspólnie z firmami przygotowała agencja GHO Studio.

Kampania Triady i Sky Clubu podkreśla atrakcyjne warunki oferty podróży na lato 2012. Akcja - rozpoczęta z końcem listopada, a zaplanowana do końca grudnia – obejmuje 800 billboardów (po 400 z ofertą każdej z firm) przy najczęściej uczęszczanych drogach w całym kraju, a także w największych miastach (m.in. Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy , Łodzi, Wrocławiu i Szczecinie). Ponadto przez 5 dni reklamy będą wyświetlane na infoscreenach w warszawskim metrze.



Kreację kampanii Triady przygotowało GHO Studio, natomiast grafikę reklamy Sky Club firma ta opracowała we własnym zakresie.


Autor: tw

Więcej informacji: Triada, Sky Club

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter