W rankingu sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników liderem został „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma telewizyjne oraz yellow. Top 75 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego tygodnika „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w 2012 roku wyniosła 984 323 egz. i w porównaniu do 2011 roku była niższa o 3,51 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik w analizowanym okresie spadł o 1,31 proc. do poziomu 614 902 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W 2012 roku pismo to sprzedawało się w liczbie 408 145 egz. W stosunku do poprzedniego roku jego wynik zmalał o 5,39
proc.
Tuż za podium uplasował się najpopularniejszy tygodnik opinii - „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 353 354 egz., po spadku o 3,22 proc.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły tygodniki telewizyjne oraz z segmentu yellow. Ponadto w top10 znalazł się jeden tygodnik opinii oraz jeden magazyn z historiami prawdziwymi.
Zobacz tabelę