Internet 2024-11-19
12

Tomasz Michalski wraca do Ringier Axel Springer Polska

Tomasz Michalski, fot. Ringier Axel Springer Polska Tomasz Michalski, fot. Ringier Axel Springer Polska

Z początkiem grudnia Tomasz Michalski obejmie w Ringier Axel Springer Polska nowo utworzone stanowisko zastępcy digital publishing directora. Do firmy wraca po sześciu latach pracy w Grupie Wirtualna Polska.

Tomasz Michalski jako zastępca digital publishing directora będzie odpowiadał w Ringier Axel Springer Polska m.in. współtworzenie i wdrażanie strategii wzrostowej firmy, zarówno w ramach stron głównych serwisów, jak i platform zewnętrznych. Będzie raportował do digital publishing directora Marty Pawłowskiej.

- Tomek ma fantastyczne doświadczenie w pracy w mediach. Zaczynał jako dziennikarz i świetnie rozumie część wydawniczą, ale też doskonale porusza się w części produktowo-biznesowej. Z sukcesem budował wzrost zasięgowy i przychodowy serwisów i strony głównej WP - podkreśla Marta Pawłowska.

- Manewrowanie między realizowaniem misji dziennikarskiej i wzrostem biznesowym to niezwykle trudne i odpowiedzialne zadanie, szczególnie dziś, kiedy giganci techowi każdego dnia rzucają nam nową rękawicę. Tomek ma miks umiejętności i wartości, który idealnie nas w tym wesprze. Ogromnie cieszę się, że zdecydował się do nas dołączyć - dodaje.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Poprzednio Tomasz Michalski przez sześć lat był związany z Grupą Wirtualna Polska. Zaczynał jako wydawca strony głównej WP.pl, a potem pełnił funkcje menedżerskie: szefa, proces project managera i business ownera strony głównej portalu. Odpowiadał m.in. za koordynację pracy zespołów redakcyjnych, dużych projektów redakcyjnych i akcji społecznych, a także za strategię, rozwój biznesowy i produktowy strony głównej WP, w tym za personalizację.

Wcześniej przez prawie 10 lat pracował już w Ringier Axel Springer Polska jako dziennikarz i wydawca serwisów biznesowych. Ukończył studia z kulturoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Według badania Mediapanel w październiku 2024 roku serwis i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska zanotowały 20,81 mln użytkowników oraz godzinę, 55 minut i 59 sekund spędzonych średnio przez każdego.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (12) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas