Reklama 2009-10-30
0

'To jasne jak czarna porzeczka' w kampanii Finlandia Blackcurrant Fusion

W punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa nowego wariantu smakowego wódki Finlandia. Akcja przebiega pod hasłem "To jasne jak czarna porzeczka".

Kampania reklamowa nowego smaku wódki Finlandia - Blackcurrant Fusion jest oparta na motywach kiści czarnej porzeczki. Przekaz pod hasłem "Co nowego w Finlandii? To jasne jak czarna porzeczka" podkreśla, że ten wariant jest właśnie wprowadzany do sprzedaży.

finlandia

Akcja jest prowadzona w sklepach detalicznych oraz supermarketach Reak, Carrefour, Makro, Alma i Bomi, obejmując różnorodne nośniki, m.in. owijki paletowe, ekspozytory, standy naladowe, plakaty, ulotki prezentacje multimedialne, prezentacje na standach, naklejki i inserty do menu.

Kampanię - zaplanowaną do końca roku - przygotowała agencja Focus Media Group.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas