Reklama 2019-12-17
0

The Digitals dla PGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej

Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała konkurs na obsługę kreatywną PGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej. Umowę o współpracy podpisano na rok.

W wyniku wygranego konkursu agencja The Digitals (Grupa S/F) zapewni PGNiG Superlidze mężczyzn obsługę kreatywną – grafiki i infografiki cykliczne, spoty i animacje na bandy LED, bieżącą obsługę projektów kreatywnych oraz wykonanie projektów specjalnych.

Agencja będzie odpowiedzialna za koncepcję, kreację oraz produkcję zleconych formatów – digital (www, social media), OOH oraz spotów LED.

The Digitals (Grupa S/F) ma na koncie inne projekty o charakterze sportowym, m.in. kompleksową obsługę Fortuny Zakładów Bukmacherskich (ATL + Digital), kampanii dla Legii Warszawa, Adidasa czy Amundsena, projektów piłkarskich dla Warki (Grupa Żywiec), LG Electronics czy MediaMarkt/Saturn, a także projektów identyfikacyjnych dla Pucharu Polski PZPN oraz Centralnej Ligi Juniorów PZPN. 

Autor: jd

Więcej informacji: The Digitals, Grupa S/F, PGNiG Superliga

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas