Reklama 2017-10-31
0

Reklamy od BBDO Warszawa promują bieliznę Tena (wideo)

Essity Polska prowadzi kampanię reklamową nowych wariantów bielizny chłonnej marki Tena. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje BBDO Warszawa i Zenith (Publicis Media).

Kampania podkreśla, że produkty z linii Tena Lady Pants i Tena Men Pants to pierwsze w Polsce majtki chłonne zaprojektowane specjalnie dla kobiet i dla mężczyzn. Wersja damska produkowana jest w kolorze brzoskwiniowym, a męska w granatowym. Różnią się konstrukcją, która pozwala lepiej dopasować bieliznę do kształtów anatomicznych ciała. Reklamy informują też, że wszystkie te ubrania wykonane są z miękkiego i elastycznego materiału, ułatwiają swobodę ruchu i zapewniają pełną dyskrecję.

Kampania obejmuje internet, prasę i materiały POS. Za kreację reklam odpowiada agencja BBDO Warszawa, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

 

Aktualna kampania marki Tena jest kolejną aktywnością przygotowaną przez agencję BBDO Warszawa. W ub.r. była ona autorem międzynarodowej kampanii Tena Pants. Rok wcześniej BBDO opracowała nowa strategię komunikacji tej marki.

Autor: gb

Więcej informacji: Tena, bielizna, odzież

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas