Cyfrowy Polsat usługę telewizji internetowej OTT włączył do swojego programu rabatowego SmartDom. Ponadto dekoder Evobox Stream zaczął być udostępniany klientom bez opłaty za czynsz.
W ramach SmartDomu klient uzyskuje zniżkę za każdą kolejną wykupioną usługę z oferty grupy Cyfrowy Polsat. Program obejmuje kilkanaście różnych usług - przede wszystkim telewizyjne (tv naziemna, satelitarna, kablowa, a teraz także internetowa) i telekomunikacyjne (telefonia abonamentowa, internet mobilny i domowy, internet światłowodowy), a także gaz, prąd i ubezpieczenia.
W lutym br. Cyfrowy Polsat w kampanii reklamowej świętował to, że ze SmartDomu korzysta już 2 mln klientów. Natomiast jesienią piosenkarka sanah promowała wersję tego programu z internetem Plus Światłowód i telewizją IPTV.
Telewizja internetowa od Cyfrowego Polsatu: jakie pakiety i ceny?
Cyfrowy Polsat telewizję internetową OTT wprowadził do oferty wiosną ub.r. Mogą z niej korzystać użytkownicy internetu od dowolnego dostawcy bez konieczności instalacji anteny satelitarnej.
Telewizja internetowa OTT obejmuje trzy pakiety podstawowe:
- Wygodny - 28 kanałów za 20 zł miesięcznie,
- Komfortowy - 45 kanałów w cenie 30 zł miesięcznie,
- Bogaty - 94 kanały w cenie 60 zł miesięcznie.
Użytkownik każdego z tych pakietów można wykupić na 30 dni wybrane pakiety dodatkowe: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, HBO i HBO GO, Filmbox Premium, Sport, Filmy i seriale, Dzieci oraz Rozrywka.
Usługa jest oparta na dekoderze Evobox Stream. W ramach nowej oferty jest on udostępniany klientom za złotówkę, bez comiesięcznej opłaty za czynsz.
Telewizja internetowa z dekoderem Evobox Stream zapewnia też dostęp do serwisów internetowych Cyfrowy Polsat GO i HBO GO. Oglądanie telewizji na własnych zasadach umożliwiają funkcje: TimeShift (zatrzymywanie i przewijanie wybranych programów do 3 godzin), reStart (pozwala na oglądanie wybranych programów z kanałów linearnych od początku), CatchUP (ta funkcja umożliwia oglądanie wybranych programów nawet do 7 dni wstecz od ich emisji, bez dodatkowych opłat i bez konieczności nagrywania).
W trzecim kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł.
Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc. do 8,37 mln, a usług płatnej telewizji - zmalała o 0,5 proc. do 5,01 mln, przy czym liczba sprzedanych opcji multiroom wzrosła o 1,7 proc. do 1,2 mln.