Reklama 2019-04-11
0

Telegraficzna historia keczupu w kampanii Heinz. 150. rocznica wprowadzenia marki na rynek

Marka keczupu Heinz świętuje w tym roku 150. rocznicę wprowadzenia na rynek. Z tej okazji, marka przygotowała specjalną kampanię reklamową.

Spot reklamowy pokazuje, jak na przestrzeni 150 lat Heinz towarzyszył konsumentom jako smaczne uzupełnienie posiłków. Keczup dodają do przeróżnych potraw - szybkich śniadań, wytwornych obiadów, ekonomicznych kolacji. Heinz znajduje swoje miejsce na talerzach i dorosłych, i dzieci.

Reklama emitowana jest na rynku brytyjskim. Przygotowała ją londyńska agencja BBH.

W Polsce pod hasłem #150latHeinz, marka przygotowała urodzinowe murale w wybranych miastach - Warszawie, Gdyni i Wrocławiu.

Autor: jd

Więcej informacji: Heinz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas