Prasa 2009-03-26
0

"Tele Tydzień" najpopularniejszym tv guide'em, rośnie sprzedaż "To&Owo"

"Tele Tydzień" był w styczniu 2009 roku najpopularniejszym tygodnikiem z programem telewizyjnym, sprzedając regularnie 1,2 mln egzemplarzy. Jednak większość tytułów z tego segmentu zanotowało spadek sprzedaży.

"Tele Tydzień" kupowało w styczniu 2009 roku przeciętnie 1,23 mln osób - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Czasopismo jest zdecydowanym liderem wśród tv guide'ów.

Jednak największy wzrost sprzedaży zanotowało "To&Owo", które kupowało o 45 tys. osób więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: Tele Tydzień, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas