Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lipcu br. był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. uplasowała się na poziomie 683 461 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,53 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,52 proc. i ustabilizowała się na poziomie 290 275 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lipcu 2016 roku wyniósł 147 179 egz., po spadku o 6,56 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 8,89 proc. i wyniosła 75 146 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Zobacz tabelęW czerwcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Tele Tydzień” - było to 5,73 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.