W pierwszych trzech kwartałach br. wśród wszystkich dwutygodników nowym liderem sprzedaży został „Tele Świat”, który wyprzedził „Przyjaciółkę”. Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Party”. Top 27 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 351 027 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku była ona niższa o 5,45 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki
Z kolei na drugie miejsce spadła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego magazynu w badanym okresie zmniejszył się o 10,42 proc. do poziomu 334 918 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął magazyn people „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 17,31 proc. do 297 332 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym, pisma poradnikowe oraz tytuły people. Ponadto w top 10 znalazł się jeszcze magazyn z segmentu real life stores.
Zobacz tabelę
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.