Prasa 2013-02-05
0

„Tele Świat” liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych

W listopadzie 2012 roku wśród dwutygodników z programem telewizyjnym pozycję lidera zajął „Tele Świat”. Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „TV 14”, z kolei jedynym spadkiem dotknięty został „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2012 roku wyniosła 375 031 egz., czyli o 3,57 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

Na drugim miejscu uplasował się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który zanotował wynik na poziomie 204 891 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 4,30 proc.

Trzecie miejsce w rankingu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 66 968 egz. Dwutygodnik ten zanotował spadek wynoszący 2,66 proc.

Zobacz tabelę


W listopadzie 2012 roku w porównaniu do października 2012 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 1,33 proc.) pochwalić się może już jednak „Tele Świat”. Z kolei w tym ujęciu największym spadkiem dotknięty został już jednak „TV14” - było to 1,27 proc.

Zobacz tabelę

Autor: mk

Więcej informacji: Tele Świat, dwutygodnik telewizyjny, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas